دانلود کتاب زناشویی و روانشناسی و جنسی - ایران مرجع پارسی بلاگ

*توجه *توجه برای دانلود فایل مورد نظر خود پس از کلیک بر روی لینک *...برای دانلود اینجا کلیک کنید...*؛لطفا 15 ثانیه صبر کنید و بعد بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید،سپس لینک دانلود رایگان ظاهر خواهد شد* ایران مرجع پارسی بلاگ
93/11/18
11:31 صبح

دانلود رایگان کتاب رفتار شناسی تماس جنسی

توسط ایران مرجع مرجعی کامل از علوم مختلف ایران مرکز دانلود رایگان کتاب

دانلود رایگان کتاب رفتار شناسی تماس جنسی

نام کتاب : رفتارشناسی تماس جنسی

نویسنده : دزموند موریس

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 168

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,960 کیلوبایت

توضیحات : صمیمی بودن به معنای نزدیک بودن است و میبایست در ابتدای امر روشن نمود که مقصود از نزدیک بودن صرفا به مفهوم لغوی آن است.لذا به تعبیر این کتاب زمانی دو فرد نزدیک و صمیمی اند که در تماس بدنی با یکدیگر قرار گیرند. هدف ما بحث درباره ی طبیعت این تماس است، خواه فشردن دست دیگری باشد یا جفتگیری با او، زدن دست به پشت کسی باشد یا سیلی زدن به صورتش، مانیکور کردن ناخن کسی باشد و یا انجام عمل جراحی بر روی او، هنگامی که دو فرد به طور فیزیکی همدیگر را لمس می کنند اتفاق ویژه ای می افتد. غرض از نوشتن این کتاب تمرکز بر روی این پدیده ی ویژه است. روش من در این کار شیوه ی یک جانور شناس است که در رشته ی رفتار شناسی تربیت یافته که کارش مشاهده و تجزیه و تحلیل رفتار حیوانات است. در این مورد خاص توجه خود را به حیوانی بنام انسان محدود نموده ام و سعی کرده ام آنچه را که مردم انجام می دهند، نه آنچه را که می گویند و نه حتی آنچه را که میگویند انجام میدهند، بلکه کاری را که عملا بدان مشغولند مورد مشاهده قرار دهم. متاسفانه ما روز بروز بیشتر غیرقابل لمس میشویم و از یکدیگر فاصله میگیریم، بدون اینکه خود متوجه آن شده باشیم. این عدم تمایل به تماس فیزیکی با پرت افتادگی عاطفی نیز همراه بوده است. گویی انسان شهر نشین جدید زرهی بر علیه عواطف و احساسات برتن نموده و با دست مخملی در دستکش آهنین می رود تا از درک احساسات نزدیکترین کسان خویش نیز بیگانه گرد..................

 


*توجه *توجه برای دانلود فایل مورد نظر خود پس از کلیک بر روی لینک *...برای دانلود اینجا کلیک کنید...*؛لطفا 15 ثانیه صبر کنید و بعد بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید،سپس لینک دانلود رایگان ظاهر خواهد شد* ایران مرجع پارسی بلاگ
93/11/18
11:28 صبح

دانلود رایگان کتاب تکامل

توسط ایران مرجع مرجعی کامل از علوم مختلف ایران مرکز دانلود رایگان کتاب

دانلود رایگان کتاب تکامل

نام کتاب : تکامل

نویسنده : پروفسور گ.اوژه

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 203

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 3,510 کیلوبایت

توضیحات : در سال 1859 یعنی اندکی بیش از 10 سال قبل کتاب داروین تحت عنوان بوجود آمدن انواع بوسیله انتخاب طبیعی منتشر شد. این کتاب که عصر نوینی را در زیست شناسی بنیان نهاد متضمن فرضیه تکامل انواع موجودات زنده در طی دورانهای تاریخ زمین بود. انسان نیز از فرآورده‌های تکامل طبیعی است و تکامل تدریجی آن از میمون‌های آدم‌نما بوسیه فسیل‌های بدست آمده بخوبی مشهود است….بدین ترتتیب تکامل تکنیک شروع شده، که در آن بجای اندام‌ها از ابزارها استفاده می‌گردیده و بتدریج تکامل همه جانبه‌ای یافته است…. سرنوشت آینده انسان که خود بوسیله تکامل فرهنگی، منطقه اکولوژیکی جدید منحصربه فردی را بوجود آورده است و هر روز در مقابل مسائل بغرنج‌تری قرار می‌گیرد، و آینده او نیز بدان مربوط است، بستگی بدان دارد، که تا چه حد بتواند اشتباهات خود را شناخته و آن‌ها را جبران نموده از تکرارشان خودداری نماید.

فصل اول: شواهدی مورد تکامل: شواهد رفتاری، هومولوژیکی، دیرین‌شناسی، جغرافیایی، اندام بدن

فصل دوم: تکامل علتی: مباحتی درباره داروینیسم و لامارکیسم

فصل سوم: تکامل وراثتی: جهش، ژنتیک، انتخاب طبیعی و…

فصل چهارم: مثال‌هایی درباره انتخاب طبیعی: حشرات فاقد قدرت پرواز، پدیده مقاوم شدن باکتری‌ها و ویروس‌‌ها و…

فصل پنجم: تکامل اکولوژیک

فصل ششم: رقابت افراد در یک گونه

فصل هفتم: تشکیل نژاد و گونه‌ها

فصل هشتم: تکامل خارج گونه‌ای

فصل نهم: نمونه‌های باقی‌مانده از عهد باستان

فصل دهم: انقراض نسل

فصل یازدهم: برگشت‌ناپذیری

فصل دوازدهم: تکامل فرهنگی و موقعیت خاص انسان ........................

 


*توجه *توجه برای دانلود فایل مورد نظر خود پس از کلیک بر روی لینک *...برای دانلود اینجا کلیک کنید...*؛لطفا 15 ثانیه صبر کنید و بعد بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید،سپس لینک دانلود رایگان ظاهر خواهد شد* ایران مرجع پارسی بلاگ
93/11/14
1:34 صبح

اثرات منفی دیدن عکس و فیلم مستهجن

توسط ایران مرجع مرجعی کامل از علوم مختلف ایران مرکز دانلود رایگان کتاب

اثرات منفی و شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن

یکی از قدرتمندترین نیازها و غرایزی که در انسان وجود دارد غریزه جنسی است. نیاز جنسی مانند نیاز به آب و غذا از نیازهایی است که بایستی از روش صحیح ارضاء گردد.

فحشا

از نظر علم و تجربه ثابت شده است که یکی از عوامل اصلی و ناخودآگاه تحریک و ترشح غدد و هورمونهای جنسی، نگاه است. نگاه به نامحرم هر چند اگر بدون قصد تلذّذ باشد عمل طبیعی و غریزی خود را انجام می دهد و زمینه تحریک شهوت انسان را در زمان نگاه یا بعد از آن ایجاد می کند. تحریک غریزه جنسی به گونه نامشروع نیز آثار شوم و نکبت بار فراوانی بر ابعاد مختلف انسان و جامعه بشری ایجاد می نماید. اسراف، انحراف و هدر رفتن نیروهای فکری ، اجتماعی و معنوی انسان، زمینه سازی سردی روابط خانوادگی (شخصی که نگاه خود را کنترل نمی کند با یک همسر ارضا نمی شود)، حالت حسرت و ناکامی، از دست دادن آرامش روانی، میل به گناه (لواط، زنا ، استمناء و....) و بالاخره گرایش به گناهان مختلف از جمله آثار سوء نگاه حرام است که در عرصه زندگی فردی، خانوادگی و اجتماع ظاهر می گردد. امام علی علیه السلام می فرماید چشم، پیش قراول دل، جلودار فتنه، دام شیطان و نگاه حرام سبب کاشتن بذر شهوت و نهال گناه (زنا و لواط و استمناء و ...) است.[1] نگاه به نامحرم باعث سختی زندگی و زیادی حسرت و افسوس است. قران کریم در این مورد می فرماید: « قُلْ لِلْمُ?ْمِنینَ یغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِک أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یصْنَعُونَ [2] به م?منان بگو چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فرو گیرند، و عفاف خود را حفظ کنند این براى آنان پاکیزه‏تر است خداوند از آنچه انجام مى‏دهید آگاه است! »

برخی آثار فاجعه آمیز نگاه کردن به فیلم های غیراخلاقی را می‌‌توان اینگونه برشمرد :

1? کاهش شدید عشق:

چنین افرادی از توان عاطفی کمتری برخوردارند و در روابط عاشقانه توفیق کمتری کسب می‌کنند.

2? تاثیرات فیزیولوژیک:

سلامت جنسی انسان که تأثیر عمیقی در سلامت جسمی‌ و روانی او دارد، حاصل ارضاء معقولی است که در پی تحریک واقعی و نیاز حقیقی فیزیولوژی بدن اتفاق افتاده باشد. عدم حفظ این عدم تعادل، از عقلانیت انسان می‌کاهد و او را وادار به گناه می‌کند.

3? تضعیف انسانیت:

جنبه جنسی بسیاری این افراد، عاری از ویژگی‌های انسانی می‌‌شود. آنها یک حالت «من غریبه» (جنبه تاریک) را توسعه می‌‌دهند که محور آن، شهوت جامعه ستیز و عاری از اکثر ارزش‌ها است.

مشاهده مکرر و زیاد آن و در دسترس همه بودن این نوع فیلم‏ها (حتی به عنوان آموزش) باعث شکستن قبح و زشتی اموری است که اسلام، عقلاء و عرف جامعه آنها را زشت و قبیح می‌‏شمارند. حتی انسان‏های م?دب و با نزاکت از بیان و ذکر برخی الفاظ که مستقیما اشاره به یکی از اعضاء بدن انسان می‌‏کند، اکراه دارند و آن را زشت و ناپسند و قبیح می‌‏دانند چه رسد به این که به مشاهده و تجزیه و تحلیل آن بپردازند

4? از بین رفتن عفت عمومی‌ و اجتماعی در درازمدت:

کسانی که اینگونه فیلم ها را تماشا می کنند در برخورد با افراد دیگر در اجتماع نگاه جنسی دارند و شیطان همیشه برای گمراه کردن آنها امید دارد. زیرا آنها برای گمراهی و انحراف از مسیر الهی آمادگی لازم را دارند.

5? نقش بستن تصاویر جنسی در مغز:

در این جا بهتر است که به تجربه دکتر روان شناس، «مک گاف» در دانشگاه کالیفرنیا بپردازیم. یافته‌های او (که بسیار ساده شده اند) نشان می‌‌دهند که خاطرات تجربه‌هایی که به هنگام تحریکات احساسی (مثل تحریک جنسی) رخ می‌‌دهند، توسط هورمون غده آدرنال در مغز می‌‌نشینند و پاک کردن آنها دشوار است. این فرض می‌‌تواند تا حدودی اثر اعتیاد به هرزه‌نگاری و هرزه‌بینی را توصیف کند. خاطرات نیرومند تحریکات جنسی از تجربه‌های گذشته، خودشان را در صحنه مغز حفظ می‌‌کنند و مرتباً به ذهن خطور می‌‌کنند و فرد را از لحاظ شهوانی تحریک می‌‌کنند. اگر او به هنگام این تخیلات، استمنا کند، باعث تقویت پیوند بین تحریک جنسی و اوج لذت جنسی می‌‌شود که همراه با منظره ویژه یا تکرار پی‌درپی آن صحنه در ذهن خواهد بود.

6? تأثیر بر رفتار جنسی:

برخی از جامعه‌شناسان آلمانی ادعا می‌‌کنند که «عادت بیمارگونه‌ دیدن عکس‌ یا فیلم‌های پورنو (س ک س ی)» بر رفتارها و برخوردهای جنسی «معتادان پورنو» تأثیر منفی دارد. تا ‌جایی که این بیماران، از انجام سکس عادی و عشق‌ورزی لذتی نمی‌‌برند. کاربرانی که داوطلبانه برای ترک اعتیاد خود به روانکاو مراجعه کرده‌اند، اعتراف می‌‌کنند که «دیدن پورنو، به بخش جدایی‌ناپذیر ارضای جنسی آنان تبدیل شده است» و آنان نمی‌‌توانند بر «وسوسه و نیاز» دیدن این تصاویر غلبه کنند.

7? انزوا و کاهش روابط اجتماعی:

پژوهشگران آلمانی معتقدند که اعتیاد به دیدن فیلم ها و تصاویر پورنو‌، هم‌چنین سبب انزوا و دوری فرد از اجتماع و کاهش روابط اجتماعی او می‌‌شود.
نگاه

8? تحلیل توان عقل:

هر قدر که اطلاعات موجود در ذهن، منظم‌تر و دارای عناوین کمتری باشد،‌ دسترسی عقل به آنها برای پردازش‌های جدید، مهیاتر خواهد بود. اما وجود داده‌های فراوان و متعدد که فضای ذهن را بی جهت پر کرده باشند و با تکرار درگیری ذهنی و رفتار بیرونی، تقویت شده باشند، باعث می‌شود توان عقل را به مقدار چشمگیری کاهش دهند، چه رسد جایی که این داده‌ها، دارای تاثیر بر هورمونهای مختلف نیز باشد که تأثیرات ارگانیک را نیز درپی داشته باشد.

9? سقوط شخصیت زن و مرد و تبدیل شدن به وسیله‌ای برای اشباع هوس‌های سرکش:


با پرداختن افراطی فرد به مسائل جنسی، شخصیت او به شخصیتی شهوانی تبدیل خواهد شد که تداعی‌ها و برداشت‌های وی با کوچکترین ارتباطی (حتی توهمی) رنگ جنسی به خود می‌گیرد. کارکرد افراد برای چنین فردی تنها ارضاء غریزه جنسی است و اهتمام خود او نیز صرفا بر ارضاء همین بعد وجودی خویش است.

10? آسیب جسمی‌:

علم پزشکی هنوز تا مرز شناخت بسیاری از بیماری‌ها فاصله ای طولانی دارد و چه بسا اموری که در زندگی روزمره ما وجود داشته باشد و ما به عنوان امور مفید از آنها استفاده کنیم، در آینده ای نزدیک ضرر آنها از نظر پزشکی ثابت شود. بنابراین اگرچه تاکنون برای هرزه‌بینی، اثر جسمانی مستقیم تشخیص داده نشده است (و احتمال این وجود دارد که با پیشرفت علم مشخص گردد) ولی قطعا اثر غیرمستقیم دارد. یعنی نگاه به عکس و فیلم‌های مبتذل غالبا موجب تحریک سیستم عصبی خودکار (سمپاتیک و پاراسمپاتیک) و تحریک شهوت می‌گردد؛ هم زمان ضربان قلب و تعداد تنفس افزایش پیدا می‌کند؛ ترشح برخی از هورمون‌ها در خون بالا رفته و تعادل هورمونی و روانی شخص برای دقایقی و گاه ساعت ها و گاه روزها به مخاطره می‌افتد. اگر این رفتار به مدت طولانی ادامه یابد آثار آن همه عمر فرد را در بر خواهد گرفت.

11? پرخاشگری:

هرزه‌بینی نه تنها بر ذهن فرد تاثیر مخرب می‌گذارد بلکه افراد را تشویق می‌کند تا از نظر جنسی بیشتر حالت سلطه جو و پرخاشگر داشته باشند.

با پرداختن افراطی فرد به مسائل جنسی، شخصیت او به شخصیتی شهوانی تبدیل خواهد شد که تداعی‌ها و برداشت‌های وی با کوچکترین ارتباطی (حتی توهمی) رنگ جنسی به خود می‌گیرد. کارکرد افراد برای چنین فردی تنها ارضاء غریزه جنسی است و اهتمام خود او نیز صرفا بر ارضاء همین بعد وجودی خویش است

12? مقایسه:

به دنبال مشاهده این‏گونه فیلم‏ها، افراد مجرد در آینده به مقایسه آنچه در فیلم دیده‏اند و آنچه از همسر خود سراغ دارند می‌‏پردازند و در نتیجه نقایص و کمبودها و ضعفهای احتمالی خود و همسر خویش در ذهن فرد برجسته شده و چه بسا باعث کاهش تمایل و علاقه به همسر انتخاب شده خود می‌‏شود و به تدریج کانون خانواده را دچار اختلال و فروپاشی می‌‏کند.

13? دیدن عکس‌ها و فیلم‌های مبتذل،

به ویژه جوانان را، در یک حال تحریک دائم قرار می‌دهد، تحریکی که سبب کوبیدن اعصاب آنان و ایجاد هیجان‌ های بیمارگونه عصبی و گاه سرچشمه امراض روانی می‌گردد.

14? سستی ایمان:

این گناه، پیوند انسان با خدا را سست و در صورت استمرار، این پیوند را قطع و ایمان او را زایل می‌‌گرداند؛ غریزه جنسی انسان را به طور افراطی تحریک کرده؛ او را از فعالیت‌های مثبت انسانی بازداشته؛ به سمت ارتکاب فحشا و منکرات سوق می‌دهد. بدین وسیله انسانیت انسان که سرمایه وجودی انسان است را از او سلب می‌کند.

15? محروم شدن از شیرینی و لذت انس با خدا:

هشیار بودن این تصاویر در ذهن و مرور دائمی و ناخودآگاه آن، حضور قلب را در عبادات به خطر می‌اندازد و تکرار نافرمانی خدا، بهره رابطه با او را از لذت می‌اندازد.

16? مردن دل‌ها و افسردگی:

همانگونه که روایات نیز بر این امر تصریح دارند، ولنگاری جنسی و ارتباطی، باعث بروز قساوت قلب می‌شود و مرگ معنوی و روانی قلب را درپی دارد.

17? تاثیرات منفی در زندگی زناشویی:


مشاهده مکرر و زیاد آن و در دسترس همه بودن این نوع فیلم‏ها (حتی به عنوان آموزش) باعث شکستن قبح و زشتی اموری است که اسلام، عقلاء و عرف جامعه آنها را زشت و قبیح می‌‏شمارند. حتی انسان‏های م?دب و با نزاکت از بیان و ذکر برخی الفاظ که مستقیما اشاره به یکی از اعضاء بدن انسان می‌‏کند، اکراه دارند و آن را زشت و ناپسند و قبیح می‌‏دانند چه رسد به این که به مشاهده و تجزیه و تحلیل آن بپردازند.

منبع: پرسمان

 

نظرات خوانندگان

بسیار زیبا بود
خدایا توبه کردم به بزرگیت و قرانت منو ببخش ای ارحم الراحمین
لینک نظر مهدی جمعه 03 بهمن 1393 ساعت 12:39 نوشته شده توسط مهدی

با سلام رفقا من کربلا رفتم. دعا می کنم شما هم پاک بشید و برید.
لینک نظر میثم پنجشنبه 02 بهمن 1393 ساعت 19:20 نوشته شده توسط میثم

خدایاببخش
لینک نظر الهه پنجشنبه 02 بهمن 1393 ساعت 09:30 نوشته شده توسط الهه

زندگی منو شوهرم از وقتی فهمیدم این فیلم ها و عکس ها رو میبینه جهنم شده دیگه بهش اعتماد ندارم ازش بدم اومده چرا مردا با زندگیشون این کارو میکنن واقعا ارزش داره؟
لینک نظر خدا جون قول میدم چهارشنبه 01 بهمن 1393 ساعت 00:56 نوشته شده توسط خدا جون قول میدم

من عز امشب به خدا قول میدم که گناه نکنم و نمازامو اول وقت بخونم، دوستان شما هم من را دعا کنید
لینک نظر بی نام دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 15:14 نوشته شده توسط بی نام

مرکز تولید این فیلمها آمریکا و یکی دو کشور بدبخت اروپای شرقی است ...به ذاتشون انسان را تبدیل می کنند به حشره و دم از دمکراسی و تمدن می زنند
لینک نظر nima یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 20:29 نوشته شده توسط nima

سلام
من حدود 4 سال اینکارو میکردم که دیگه از خودم بدم اومد هرچی هم میخواستم دیگه اینکارو نکنم و توبه کنم بازم نمیشد ولی از حالا میخوام ارادمو قوی کنم تا بتونم دیگه این کارو نکنم
خدایا تمام جوان های مارا از این کار محفوظ بگردان
الهی آمین
لینک نظر ا حمد الله « همدرد » شنبه 27 دی 1393 ساعت 10:23 نوشته شده توسط ا حمد الله « همدرد »

سلام واحترام به ملت قهرمان ایران که درنتیجه این همه دسا یس دشمنانش بازهم توانستن که انقلاب اسلامی رادر کشور اسلامی ایران حفظ نمائیند وسلام صد سلام به رهبر ملی تان آ قائی امام غمینی ودیگر رهبران با هوش تان من یک افغان هستم و پیرومذهب سنی ام اما به شما افتخار می نمایم که چینن مردم متفکری در همسایکی کشور مان هستید وشما دوستان متوجه همه چیز هستید وخصوصاّ این موضوع تبلیغات جنسی که از طرف خصم ما همه براه افتاده وشما ودیگران با نظریات نیک وآموزنده تان جوانان را به را ه های بد یل ونیک رهنمای وازاین کار آگاه و دور میسازید
از خداوند ج برای همه شما سلامتی وصحت مندی آرزو دارم هرجاکه باشید آرام سر فراز باشید .
برادر مسلمان شما احمد الله همدرد از کابل افغانستان
لینک نظر عباس دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 13:55 نوشته شده توسط عباس

وقتی حس کردم جنبه استفاده از گوشی اندردید را ندارم و با دسترسی به اینترنت سراغه این کثافتا میرم گوشی رو با یه گوشی ساده عوضش کردم
امیدوارم هیچوقت نرم سراغه این مسائل که باعث میشه عشقو انسانیتو از دست بدم
لینک نظر محمد پنجشنبه 18 دی 1393 ساعت 21:30 نوشته شده توسط محمد

من امروز ترک کردم دعا کنید دیگه سراغ این کار نرم .شما هم همت کنید یه یاعلی بگید و ترک کنید.
لینک نظر الهام سه شنبه 16 دی 1393 ساعت 12:45 نوشته شده توسط الهام

ممنونم از تمام حرفها و نظرات با خواندن این مطالب فهمیدم گره گیر زندگیم چه بوده بازم مچکرم انشاالله آقا مون دستمونو بگیره به لطف خدا التماس دع
لینک نظر m چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 19:50 نوشته شده توسط m

بسیار عالی بود.منم از امشب تصمیم گرفتم.پاک بشم .جمله ی قشنگی بود که گفته بود برای ترک هرکار حتی برای آخرین بار هم آن را انجام نده
صدبار بدی کردی و دیدی ثمرش را/خوبی چه بدی داشت که یکبار نکردی؟
لینک نظر عاشق ایران یکشنبه 07 دی 1393 ساعت 22:55 نوشته شده توسط عاشق ایران

ان الصلوه تنهی عن الفحشا و المنکر
استعینوا بالصبر و الصلوه
لینک نظر بنده روسیاه خدا یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 23:48 نوشته شده توسط بنده روسیاه خدا

سلام من دختری بیست سالم نمیدونم از کی کجا ایقد ایمانم کم شد شاید از وقتی. بود ک دیلمم گرفتم دوستی با جنس مخالف شروع کردم اونم واسه تفریح .پارسال تبلت خریدم انترنت پر سرعتم ک بود .نمیدونم چی شد ک یکی از این سایتای لعنتی رسیدم شروع کردم ب دیدن این مزخرفات هرچی تنها تر میشدم بیشتر سمتش میرفتم بعد هربار دیدن خودما سرزنش میکردم ک چرا من باید این کارو بکنم .شاید بیست باری گفتم نمیبینم شب قدر انقد گریه کردم از خدا اهل بیت طلب بخشش کردم اما فایده نداشت ماهی ی بارو سراغش میرفتم .تا اینکه دوماه پیش ب « امام زمان » قول دادم .باورتون نمیشه هر بار ک میخام سراغش برم اول ب خودم میگم حواست باشه ب امام زمان قول دادی .همین الان شیطون رفته بود تو جلدم ک برم سراغ این نجسات اما یکی بهم گفت ب امامت قول دادی ها امدم سرچ کردم ببینم گناهش چیه وقتی نظرات خوندم انگار ی اب سرد پاشیدن روی شعله اتیش هم پشیمون شدم همم خوش حال ک امام زمان هنوز منو میبینه کمکم میکنه . واسه ترکش بهتر ب کسی ک خیلی دوسش داری قول بدی سر قولت بمونی همین کافیه باور داشته باش ک میتونی .خدا پای تمام ارزو هات خاسته هاتو امضا کنه یاعلی ،
لینک نظر منجی چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 10:54 نوشته شده توسط منجی

روزی حضرت موسی در کوه طور درحین مناجات با خدا عرض کرد:
ای پروردگار جهانیان
جواب آمد: لبیک
سپس عرض کرد: ای خدای اطاعت کنندگان
جواب آمد: لبیک
سپس عرض کرد:ای پروردگار گناهکاران
موسی شنید: لبیک لبیک لبیک
حضرت موسی پرسید خدایا حکمتش چه بود تو را به بهترین نامهایت خواندم یکبار جواب دادی اما تاگفتم خدای گناهکاران سه مرتبه جواب دادی؟
خداوند فرمود:(ای موسی!عارفان،به معرفت خود؛نیکوکاران به کار نیک خودومطیعان به اطاعت خود اعتماد دارند
اما گناهکاران جز فضل من پناهی ندارند.اگر من هم آنها را از درگاه خود ناامید کنم،به درگاه چه کسی پناه ببرند؟)
در حدیث قدسی داریم اگر بنده توبه کند خداوند تمامی گناهان او را می بخشید اگر چه به اندازه تمام ماسه های کف اقیانوس ها باشد. التماس دعا منجی از مشهدالرضا
لینک نظر صادق یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 19:46 نوشته شده توسط صادق

بادیدن هر موردی که باعٍث تحریک میشه و انسان رو به گناه می اندازه فقط استغفار کنید :
سه بار بگویید استغفراله اتوب علیه
خود را در دامان خدا بیاندازید و چشم خود را همانند یک معصوم از هر نگاهی که تورا به گناه می اندازد بپوشان بعد از مدتی فردی میشوی که از نگاه نکردن به هر چیزی که تور به گناه می انداخته احساس عزت و قدرت میکنی
انسانی که سعی کند از گناه دست بکشد رفته رفته خلق خوی فرشته پیدا میکند با توکل به خداوندمتعال
لینک نظر بنده خدا یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 10:56 نوشته شده توسط بنده خدا

سلام شمایی که اومدی تو این ص بدون خدا خیلی دوستت داره که تنهات نذاشته و اینجا آورده ات تا حرفای دل جوونای کشورت رو بخونی و اگه خدای نکرده به مشکلات ما دچار شدی بدونی تو تنها نیستی که سعی داری از انسانیتت دفاع کنی اگه این نظرات روت تاثیر گذاشته و تو فکر توبه ای باید ازین به بعد خیلی مراقب خودت و خوبی هات باشی چون شیطون بیش تر به تو حسادت می کنه که مورد عنایت خدایی و چه بسا کار سختی پیش روت باشه ولی از من می شنوی تو همین راه قدم بردار وگر نه بهترین حالتش اینه که چن وقت دیگه زار و پشیمون بر می گردی همون طور که برای من شد! بعد ممکنه حتی فکر کنی خدا فراموشت کرده در حالی که این تویی که نشونه ها رو نمی بینی! برات دعا می کنم موفق شی برام دعا کن.
لینک نظر بنده خدا یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 10:34 نوشته شده توسط بنده خدا

فکر می کنم خیلی هامون حتی به مسایل شرعی و آثار جسمی و روحی این کار واقفیم اما گاهی خودمون این لذت زودگذر رو ترجیح می دیم شاید نداشتن باور قلبی یا تقواست یا بالا رفتن سن ازدواج که نفوذ شیطان به درون ما رو تا این حد آسون کرده شاید خیلی از اسلام حقیقی دور شدیم و نشناختیم خودمون رو ! نمی دونم ولی راهش ادامه دادن به این کارا نیس اینا آدمو با خودش درگیر می کنه و تمرکز رو بهم می زنه و احساس گناهکاری رو تقویت می کنه باید لااقل تلاش کرد برای برطرف کردنش گاهی باید خودمون رو تنبیه کنیم اگه رفتیم سمتش! التماس دعا منم مث خیلی از شما با خودم در جنگم ! به امید پیروزی و این که خدای خوبم رحم کنه به ما و عهد شکنی های چندین و چند باره مون رو به حساب بیچارگی مون بذاره نه دشمنی با خودش.
لینک نظر سلام جمعه 07 آذر 1393 ساعت 22:49 نوشته شده توسط سلام

مجردم.یک معتادتفریحی بودم...چندوقته ازحموم رفتن وتنهاشدن باخودم میترسم.ازتنهابودن بااشرف مخلوقات وحشت دارم.
لینک نظر تواب..... شنبه 01 آذر 1393 ساعت 15:10 نوشته شده توسط تواب.....

سلام
منم 8سال معتاد بودم
اما حالا اول به خاطر خدا بعدش بخاطر نامزدم ترک کردم ، بهترین راهش قرآن قرآن قرآن....خواستی گناه کنی کافیه قرآن رو بگیری به سینت....بگو خدایا دستمو بگیر...دیدی بچه بودی بابات یا مامانت دستتو میگرفتن چه حالی میشدی؟؟؟حالا فکر کن خدا بخواد دستتو بگیره.......واسه منم دعا کنید
لینک نظر حمیدرا شنبه 01 آذر 1393 ساعت 12:30 نوشته شده توسط حمیدرا

من حمیدرضا هستم خوشبختانه هر بار بچه ها میخواستن فیلم خاکبرسری نشان دهند یه مانعی پیش میادبزرگترین گناهم دیدن عکس مخرق است ولی هرگز فیلم خاکبرسری ندیدم ولی یه چند روزی بود افتاده بود تو سرم که برم ببینم ولی به لطف خدا ندیدم......
لینک نظر سرباز گمنام امام علی علیه سلام جمعه 30 آبان 1393 ساعت 19:56 نوشته شده توسط سرباز گمنام امام علی علیه سلام

من یه بارم فیلم خاکبرسری ندیدم ولی عکس ها مستهجن چند باری دیدم و خیللی پشیمانم و از خدا طلب مغفرت میکنم خدایاااااااا توبه خدایااااا غلط کردم بی جا کردرم ببخشید میبخشی؟؟؟؟امام علی شفاعت کن امام حسین امام زمان به دادم برسید
لینک نظر محمدمهدی جمعه 30 آبان 1393 ساعت 17:47 نوشته شده توسط محمدمهدی

این جمله رو به یادداشته باشید
هرلذتی یه ذلتی داره وهرذلتی یه لذتی داره
لینک نظر 1 پنجشنبه 29 آبان 1393 ساعت 12:16 نوشته شده توسط 1

از تنهایی فرار کنید
لینک نظر چگوارا شنبه 24 آبان 1393 ساعت 21:45 نوشته شده توسط چگوارا

اینا همه چرنده دیدنش هیچ اشکالی نداره همه چی به نوع تربیت ذهن خودت بستگی داره تازه منع کردن خودته که باعث جمع شدن و نهایتا ترکیدن تمام عقده ها میشه که خودشونو به صورت مشکلات در زندگی و یا رفتار های غیر اخلاقی نشون میده . لطفا به چرندیات بدون تحقیق و منبع و یا به صرف اثبات های تجربی دل نبندید.
لینک نظر احمد چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 16:14 نوشته شده توسط احمد

سلام مطلب رو پسندیدم به وبلاکم گذاشتم.ممنون.
لینک نظر سعید سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 13:33 نوشته شده توسط سعید

سلام
من هم سال ها به دیدن فیلم های پورنو معتاد بودم ، اما الان خدا رو شکر حدود 1 سال هست که به لطف خدا کنار گذاشتم.
روش خودم رو هم میگم ، مطمئنم هر کسی به این روش عمل کنه و پایبند باشه حتما موفق میشه:

1. تصمیم جدی برای ترک این عادت
2. پاک کردن تمام تصاویر و فیلم های جنسی از کامپیوتر،گوشی،لب تابو...
3. حذف فیلترشکن از گوشی و کامپیوتر
4. حذف نرم افزارهای توسعه دهنده فساد و فحشا از روی گوشی اعم از واتس آپ و وایبر (به خصوص واتس آپ که 100% برای این کار هست رو پاک کنید،ولی اگر با وایبر مثل خود من استفاده کاری می کنید،از گروپ ها خارج شوید کفایت می کند)
5. جمع کردن ماهواره (که درصورت انجام این مورد،نه تنها از این عادت بد رهایی پیدا میکنید،بلکه روز به روز بیشتر احساس خوشبختی خواهید کرد،اززندگی لذت خواهید برد، زمان بیشتری برای مطالعه،ورزش و گذراندن وقت با همسر و فرزند و خانواده خواهید داشت)

و به طور خلاصه، مانند معتادی که برای ترک، اولین قدم برای او حذف ماده مخدر است ، شما هم راه های دسترسی به این ماده مخدر خطرناک را با حذف فیلترشکن،واتس آپ و ماهواره برای خود ببندید و مطمئن باشید که پس از مدت کوتاهی سختی کشیدن از نداشتن این ابزارها (مانند معتادی که پس از ترک مواد مدتی بدن دردو... میگیرد) ، به زندگی جدید عادت خواهید کرد و دریچه ی جدید از زندگی به دور از شهوات و گناه های اینچنینی به روی شما باز خواهد شد...

برای تمامی شما دوستان از خداوند بزرگ و امام حسین (ع) در این ماه محرم طلب مغفرت و موفقیت در ترک این گناه دارم.
التماس دعا ....
لینک نظر انسان دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 09:15 نوشته شده توسط انسان

از سازندگان فیلم های مستهجن و بینندگان و منتشرکنندگانش حالم بهم میخوره از دین و اسلام و غیره هم حالم بهم میخوره نمیمیریم راحت بشیم بخدا
لینک نظر محبوب میرزاد بایانی یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 05:21 نوشته شده توسط محبوب میرزاد بایانی

بسیار مطلب مفید بود
لینک نظر بازدید کننده سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 15:42 نوشته شده توسط بازدید کننده

چه ذکر و ادعیه هایی جهت رهایی از شر شیطان وجود دارد؟

در پاسخ به این پرسش به چند نکته توجه نمایید :
1- بهترین روش برای دفع وسوسه های شیطان و رهایی از شر او پناه بردن حقیقی به خداوند و وارد شدن به دز استوار ید خداوند است : إِمَّا یَنْزَغَنَّکَ مِنَ الشَّیْطانِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللَّهِ إِنَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (اعراف - 200)
و هر گاه وسوسه‏اى از شیطان به تو رسد به خدا پناه بر، که او شنونده و دانا است.
یاد خدا و ذکر حق ، برنامه و روش اهل تقوا است و پرهیزکاران هنگامى که وسوسه‏هاى شیطانى، آنها را احاطه مى‏کند به یاد خدا و نعمتهاى بى پایانش، به یاد عواقب شوم گناه و مجازات دردناک خدا، مى‏افتند، در این هنگام ابرهاى تیره و تار وسوسه از اطراف قلب آنها کنار مى‏رود و راه حق را به روشنى مى‏بینند و انتخاب مى‏کنند (إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَوْا إِذا مَسَّهُمْ طائِفٌ مِنَ الشَّیْطانِ تَذَکَّرُوا فَإِذا هُمْ مُبْصِرُونَ) ( اعراف - 201 ) .
3- گفتن عبارت اعوذ بالله السمیع العلیم من الشیزان الرجیم بخصوص اگر با توجه به محتوای آن گفته شود در دفع شر شیطان نافع است .
2- بر طبق روایات خواندن سوره فلق و ناس و آیه الکرسی برای این منظور مفید و موثر است .
لینک نظر امیرحسین دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 08:58 نوشته شده توسط امیرحسین

اگه ادم وسیله گناه ازبین ببره خیلی راحت تره از این گوشی های اینترنت دار فاصله بگیرید خیلی کمکتون میکنه
لینک نظر یاعلی جمعه 25 مهر 1393 ساعت 20:06 نوشته شده توسط یاعلی

خداخیرتون بده.نظرات اموزنده بود.فقط یک موردی رویاداوری کنم به تمام گرفتارها.که وقتی چندبارشکست خوردیدتوی ترک این اعمال ناامیدنشید.بدونیدگناه انسان هرچه قدربزرگ باشه ولی به بزرگی خداوغفاریت خداوند نمیرسه.یافاطمه الزهرا.توسل به اهل بیت وعزاداری هم جواب میده.
لینک نظر رضا 31 ساله از تهران چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 10:29 نوشته شده توسط رضا 31 ساله از تهران

من حدوداً از 15 سالگی و حتی پس از ازدواج گرفتار دیدن این آشغالا بودم و بین توبه و دوباره دیدن سرگردون بودم تا اینکه الان یک ساله که کاملا به لطف خدا کنار گذاشتم میدونید چجوری؟
وقتی فهمیدم که server کامپیوترای شرکتمون که اینترنت پر سرعت داره و تمام سایتای بازدید شده بچه ها رو ذخیره می کنه ، ناگهان جا خوردم و به خودم گفتم اخراج از کار و رسوائیش به کنار ، انصافاً مقام خدا رو هم تا الان نعوذ بالله کمتر از اپراتور سرورمون دیدم . این بود که توبه واقعی کردم ، هم از کم دیدن مقام بالای خداوند و هم از خدا خواستم که به خاطر سایتای ذخیره شده رسوا نشم. بعد از فقط دو هفته که مدام منتظر احضار رئیسمون بودم اپراتور بهم گفت فلانی کامپیوتر شما اصلا تو server تعریف نشده.........
اونجا بود که فهمیدم توبم پذیرفته شده و نگاهی به آسمون کردم و تو دلم گفتم خدایا الحق که ستاری.....
لینک نظر حسین خواجویی سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 08:56 نوشته شده توسط حسین خواجویی

به نام خدای ابولفضل. سلام دوستان تنها راه مقابله با این وسوسه های همیشگی که هیچوقت تموم نمیشه اینه که شیطان و حیله ها و عملکردهاشو بشناسید که یک دوره خیلی خوب از استاد پناهیان در سایت بیان معنوی هست اگه نگاه نکنید واقعا خسر دنیا و الاخرت میشید حتما نگاه کنید یه کلیپ خلاصه یکی از جلسات و براتون میزارم امیدوارم رییس سایت حداقل این یه نطرمو تایید کنه قبلی رو که تایید نکرد.
http://www.aparat.com/v/Yx74N
لینک نظر علیرضا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 16:07 نوشته شده توسط علیرضا

سلام به دوستان عزیز یکی ازمهم ترین عامل دیدن این فیلم هاوجودفیلترشکن ها هستش که متاسفانه بسیار زیاد شده یکی ازدوستان هم اشاره کرد که نوع پوشش بستگان اطرافیان هستش که این هم عامل مهمی هست بانبودن این نوع فیلترشکن ها زندگی بسیاری ازجوانان مانابودشده البته باید بدانیم بهتر فیلترشکن برای ماودری از این گناهان نماز وخداوند وانس بااوست
لینک نظر ارزو عبدالهی جمعه 18 مهر 1393 ساعت 19:55 نوشته شده توسط ارزو عبدالهی

سلام و خسته نباشید!لطفا منو راهنمایی کنین دخترم تازه وارد 7سال شده و توی گوشی فیلم مستحجن دیده من چکار باید بکنم؟!
لینک نظر مانی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 17:00 نوشته شده توسط مانی

سلام زمانیکه اینگونه فیلمهارو میبینم متوجه نکته مهمی که قبل از دیدن نبودم شدم و به عمق عفت پاکدامنی وحیای ملتمان پی بردم واینکه از نظرانسانی تا چه اندازه پیشرفته ایم و دشمنان مان تا چه حد نجومی از ما عقب مانده تر در یک کلام حیوانهای دو پایی که فکر میکنن روی دو پا راه میروند !!!!
لینک نظر علی دوشنبه 07 مهر 1393 ساعت 12:52 نوشته شده توسط علی

نظر هارو که میخوندم،بعضی ها از همسرشون گله کرده بودند بعضی ها از خودشون،وضع من از همه بدتره،مشکل من اینه که هم مسجد میرم هم فیلم پورنو میبینم،هم قرآن میخوندم هم فیلم مبتذل میبینم،از دست خودم کلافه ام
یک روز خوبم و یه روز بد.
تو چند سال گدشته شکستهای سختی تو زندگی خوردم که یکیش شکست عاطفی بوده.من تمام این شکستها رو به دلیل همین کارهای خودم میدونم.
فکر میکنم خدا به من لعنت میفرسته.
من مجردم،فکر میکردم با ازدواج همه چی حل بشه اما این نظرات رو که خوندم نظرم عوض شد.لطفاهر کی که این متن رو میخونه دعام کنه از این وضعیت بیام بیرون و خوب بشم
لینک نظر فاطمه دوشنبه 07 مهر 1393 ساعت 00:28 نوشته شده توسط فاطمه

همسرم اول اهل این مذخرفات نبود اما ازوقتی توگروه دوستانش توویچت واین جور برنامه ها هست براش میفرستن اونم نگاه میکنه نمیدونم چه کنم ؟؟ازکارشناسان تقضای راهنمایی میخواهم احساس میکنم نسبت به من سردشده
لینک نظر مسعود دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 05:32 نوشته شده توسط مسعود

دوستای عزیزم در مرحله اول باید بپذیریم که ما یک معتاد جنسی هستیم و بعد با توکل به خدا برای حل این مشکل قدم برداریم که البته خیلی سخته ولی محال نیست فقط نباید ناامید بشیم و یکسری اصول ساده رو رعایت کنیم ، من الان نزدیک به هشت ماهه که پاکم و زندگیم متحول شده ، دیگه آشفته نیستم ، دیگه حالم از خودم بهم نمی خوره ، دیگه بدنم ضعف نداره ، دیگه از همسرم حالم بهم نمی خوره و از همه مهمتر دوباره خدای خودمو پیدا کردم و خیلی باهاش حال می کنم خلاصه مطلب این که کافیه مزه پاکی رو بچشید محاله که دوباره دنبالش باشید پس یه یا علی بگیدو شروع کنید و اگر شکست خوردید ناامید نشید و اگر توی شهرتون جلسه معتادان جنسی هست حتما شرکت کنید . موفق باشید
لینک نظر ناامید شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 22:45 نوشته شده توسط ناامید

سلام دوستان،من چند ماه که دارم به این فیلما حداقل یکبار در ماه نگاه می کنم راستش حالم از خودم بهم می خوره هربار توبه میکنم و فکر میکنم که دیگه راحت شدم از شر این فیلم ها،اما نمیدونم چرا توبه ام میشکونم بازم میرم سراغ همون کثافط ها،تو رو خدا دعا کنید که بتونم نگاه کردن به این فیلمها رو ترک کنم
لینک نظر علی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 11:41 نوشته شده توسط علی

سلام.من تا سن15سالگی زمانی که شروع به دیدن این فیلما کردم هیچ نمره ی پایین 19 نداشتم.اما بعد نمره هام رفته رفته پایین اومدو رفتارم باهمه بد شد.امان از دست رفیق نا باب.حالا من 17 ساله ام و میخواهم وارد پیش دانشگاهی بشم البته با نمره 14/5.من قصد دارم از امسال شروع کنم تا رتبه زیر هزار برای پزشکی بیارم.برام دعا کنید.یا علی.
لینک نظر محیاسمان پنجشنبه 13 شهریور 1393 ساعت 19:32 نوشته شده توسط محیاسمان

سلام
منم معتاد این مزخرفات بودم. الحمدلله از وقتی ازدواج کردم دیگه بطور کامل ترک کردم. ولی تازگی فهمیدم همسرم هم دور از چشم من نگاه میکنه. همین مسئله منو نگران کرده. نمیدونم چیکار کنم. خیلی نگرانم این مسئله رو زندگیم تاثیر بذاره. تو رو خدا اگه راه حلی میدونین بگین
لینک نظر ایمان شنبه 08 شهریور 1393 ساعت 06:30 نوشته شده توسط ایمان

سلام خدمت تمام دوستان....
بچه ها میدونید این طور مشکلات گ یا هر گونه گناهی چیرو میرسونه؟؟نداشتن اخلاص و ایمان مستحکم...بیایید دوستان با انجام عباداتی همچون نماز و ان هم با اخلاص و حضور قلب این روان و تن خودمون رو پاک کنیم......
لینک نظر امیر یکشنبه 02 شهریور 1393 ساعت 20:24 نوشته شده توسط امیر

با سلام
یکی از صفاتی که در قرآن برای شیطان گفته شده است طائف است که 24ساعته دور انسان طواف میکند و از هیچ گاه از این کار خسته نمیشود مثل نفس انسان مثل گویی است که شیطان چشمانش را بسته و دور این گوی میکشد و هر گاه عمل خلافی را انجام میدهیم دستگیرهای در این گوی به وجود می آید و شیطان سریع آن را میگیرد و از این راه شروع به کشیدن به سمت خود میکند (اغوا میکند) و باید آنقدر این دسگیره و برآمدگی را سایید که صاف شود و دیگر برای شیطان دست گیره ای نباسد
برای ترک هر کاری آخرین بار هم آن را انجام ندهید
لینک نظر الناز شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 21:08 نوشته شده توسط الناز

سلام. من یک قربانی این فیلم ها هستم، مدتی بعد از ازدواج فهمیدم شوهرم به فیلم ها و عکس های سکسی معتاد، من هم توجه نمیکردم و ابن عادت همه مردان میدانستم تا آنکه روزی یکی از آنگونه زنان را در خانه خودم با همسرم دیدم الان زندگی من به خاطره سکس گرایی همسرم از هم پاشیده است. کسی که معتاد این دنیای مجازی باشه کمکم وارد دنیای واقعیش میشه .کشت ی نوح امام زمان همه رو نجات بده از این سیل غول آسای گناه
لینک نظر حمیدرضا پنجشنبه 23 مرداد 1393 ساعت 01:09 نوشته شده توسط حمیدرضا

 


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
360 ?±U†?¯
فروشگاه محصولات
فروشگاه کارت شارژ