دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من / هلن کلر - ایران مرجع پارسی بلاگ

*توجه *توجه برای دانلود فایل مورد نظر خود پس از کلیک بر روی لینک *...برای دانلود اینجا کلیک کنید...*؛لطفا 15 ثانیه صبر کنید و بعد بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید،سپس لینک دانلود رایگان ظاهر خواهد شد* ایران مرجع پارسی بلاگ
94/10/27
12:48 عصر

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من / هلن کلر

توسط ایران مرجع مرجعی کامل از علوم مختلف ایران مرکز دانلود رایگان کتاب

 

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من / هلن کلر

دانلود رایگان کتاب هلن کلر/ داستان زندگی من

..................................................

..........................................................

توضیحات :::.... بیشتر ما انسانها تواناییهایی را که در خود می‌بینیم، ذاتی و خلل‌ناپذیر می‌شماریم؛ به‌گونه‌ای که حتی تصور از دست‌دادن احتمالی این تواناییها را نیز به دشواری به ذهن خود راه می‌دهیم و معمولاً به‌گونه‌ای پوشیده، خود را از افراد فاقد این تواناییها متمایز می‌دانیم. از این‌رو، پیداست آنهایی که باوجود چنین ناتوانیهایی، به درجات والایی از هنر و علم و عمل دست می‌یابند، به‌واقع شایان تکریم هستند. نام «هلن کلر» برای بیشتر افراد، نامی آشناست. این بانوی آمریکایی که از اواخر قرن نوزدهم تا اواسط قرن بیستم می‌زیست (1968 ـ 1880)، یکی از بزرگترین نمونه‌های چیرگی اراده بر ناتوانیهاست. او که ابتدا همچون دیگر کودکان سالم بود، در نوزده ماهگی به دنبال یک بیماری شدید، از دو حس عمده خود یعنی بینایی و شنوایی محروم شد و به تبع آن، قدرت تکلّم خود را نیز از دست داد. ناتوانی او در شناخت محیط و دشواری در برقرارساختن ارتباط با سایرین، او را به کودکی لجوج و بدخُلق تبدیل کرده بود. تا اینکه روزی که هلن‌کلر بعدها آن را بزرگترین روز زندگی خود می‌نامید، فرا رسید. در آن روز، معلم علاقه‌مندش «آن سالیوان»، که با فداکاری و پشتکار خود، درهای امید را به رویش گشود، از راه رسید تا در پیمودن این طریق دشوار یاریش کند....................

...................................................................

نام کتاب : داستان زندگی من: هلن کلر
نویسنده : هلن کلر
تعداد صفحه : 253
حجم فایل : 5,700 کیلوبایت

....................................................................
...برای دانلود اینجا کلیک کنید...

دانلود کتاب داستان زندگی من اثر: هلن کلر داستان-زندگی-من دانلود کتاب داستان زندگی من اثر: هلن کلر. ... ممکن است شما دوست داشته باشید; کتاب های دیگر انتشارات کتاب همراه; کتاب های دیگر هلن کلر. 16800 تومان ... کتاب The Story of My Life (داستان زندگی من) - کتابراه هلن کلر در سن 18 ماهگی در اثر ابتلا به بیماری بینایی وشنوایی خود را از دست داد و ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد. اما او با کمک معلم ... کتاب The Story of My Life (داستان زندگی من) ... رایگان; افزودن به کتابخانه. 13 رای .... دانلود رایگان نسخه اندروید. دانلود کتاب های هلن کلر - کتاب سبز دانلود کتاب های هلن کلر | دانلود کتاب الکترونیکی هلن کلر. ... برچسب‌ها: دانلود کتاب سیاسی، سوسیالیت، اندیشه های هلن کلر، سخنان ارزشمند ... نویسنده: مرتضی انصاف منش; موضوع: زندگی نامه و خاطرات، ایران; جزئیات: 48 صفحه | 1393/5/7; از: کتاب راه. اطلاعات کتاب : داستان زندگی من: هلن کلر /داستان-زندگی-من-هلن-کلر "در این کتاب، داستان زندگی ((هلن کلر)) بازگو شده است . ... ((هلن کلر)) پس از آن کتاب‌های فراوانی به رشته تحریر درآورد و به افتخارات ... سیستم خرید و فروش کتاب. هلن کلر - ویکی‌پدیا، دانشنامه? آزاد هلن کلر هشت ساله و معلمش آن سالیوان در بروستر، کیپ کود، ماساچوست، 1888 ... علاوه بر «زندگی من»، 11 کتاب و مقالات بیشماری در زمینه نابینایی، ناشنوایی، مسائل ... دانلود کتاب داستان زندگی من: هلن کلر - کتابناک ادبیات › زندگینامه، سفرنامه، خاطرات 2 روز پیش - داستان زندگی من: هلن کلر ... برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید. ... زندگینامه ثریا اسفندیاری بختیاری هلن کلر - تبیان 23 مهر 1384 ه‍.ش. - ( 27 ژوئن 1880، 1 ژوئن 1968 ) داستان زندگی هلن کلر، داستان زندگی کودکی است که در سن 18 ... دانلود. Persian. Persian · کوردی · العربیة · اردو · Türkçe · ??????? .... علاوه بر " زندگی من" ، 11 کتاب ها و مقالات بیشماری در زمینه نابینایی، ناشنوایی، مسائل اجتماعی و ... THEN LOVE CAME AND SET MY SOUL FREE. آرامش ذهن، هدف است(داستانی از هلن کلر) - ایران آموزش اگر در بار? من مطلبی بدانید، می دانید که زندگی ام با فراز و نشیبهایی همراه بوده است. اما دستکم می توانم بگویم ... هلن کلر: من خداوند را به سبب معلولیتم شکر میکنم. ااز طریق این ... دانلود رایگان چکیده کتاب خیلی زود پیر،خیلی دیر عاقل · دانلود رایگان ... زندگی نامه هلن کلر - 1 - میهن بلاگ 5 تیر 1389 ه‍.ش. - او زندگی نامه خود را در کتابی به نام "درباره من" جمع آوری نمود. شما می توانید زندگی نامه هلن کلر را در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود کنید. زندگی نامه هلن کلر | Hellen Keller - فروشگاه اینترنتی 5040 23 بهمن 1392 ه‍.ش. - هلن کلر در کودکی نابینا و ناشنوا شده و مجبور بود برای غلبه بر مشکلات ... در سال 1903، او یک زندگینامه شخصی با نام " داستان زندگی من " را ... کتاب او با نام " خروج از تاریکی" در سال 1913 شامل چندین مقاله‌ در مورد سوسیالیسم است.


360 ?±U†?¯
فروشگاه محصولات
فروشگاه کارت شارژ