بنر فلش ، سود دارد یا ضرر ؟ - ایران مرجع پارسی بلاگ

*توجه *توجه برای دانلود فایل مورد نظر خود پس از کلیک بر روی لینک *...برای دانلود اینجا کلیک کنید...*؛لطفا 15 ثانیه صبر کنید و بعد بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید،سپس لینک دانلود رایگان ظاهر خواهد شد* ایران مرجع پارسی بلاگ
94/5/4
6:33 عصر

بنر فلش ، سود دارد یا ضرر ؟

توسط ایران مرجع مرجعی کامل از علوم مختلف ایران مرکز دانلود رایگان کتاب

بنر فلش ، سود یا ضرر ؟

بنر فلش ، سود دارد یا ضرر ؟

بنر فلش ، تاثیر و جذابیت های ظاهری تبلیغ را افزایش میدهد. استفاده از تبلیغات چند رسانه ای تنها باعث جلب توجه بینندگان نمی شود، بلکه با ایجاد رابطه ای بین شما و بیننده، شما را قادر میسازد تا پیام خود را بهتر به مخاطب منتقل نمایید. حتی بینندگان علاقه مند به تجربه های تعاملی با بنر فلش و در کل تبلیغات فلش هستند، و در بیشتر موارد آن را تا انتها مشاهده می کنند.

بنر فلش

بنر فلش آیا سود دارد یا ضرر

.............................................................

در مقایسه با بنر متحرک gif ، بنر فلش در اندازه کوچکتری می باشد، که باعث آسان تر باز شدن صفحه های حامل تبلیغ می شود. به هر حال، تبلیغ متحرک gif، با داشتن برخی ویژگی های اساسی انیمیشن، موجب پایین آمدن سرعت سایت و سر رفتن حوصله کاربران می گردد.

................................................

در مقایسه با انواع دیگر تبلیغ ، با کمک گرفتن از یک بنر فلش و یا دیگر تبلیغات فلش ، شما می توانید گرافیک و متن بیشتری را در یک فضای محدود وب اضافه کنید. همچنین میتوانید با اضافه کردن؛ کلید، فرم ، برچسب و … بیننده را برای انجام عملی که انتظار دارید متقاعد نمایید. همچنین بینندگان می توانند تبلیغ را مجددا مشاهده (replay) نمایند، درست مانند فایل فیلم و موزیک. این امر تنها یک عنصر سرگرم کننده و عاملی برای کنجکاوی نیست، و در نهایت ممکن است فرد را وادار به کلیک کردن بر روی دکمه مورد نظر شما نماید.

...............................................

اگر چه می توان بنر فلش را به راحتی در سایتی قرار داد. اما ضعف بزرگی در درون بنر فلش نهفته است. مسلما برای ساخت بنر فلش خلاقیت، هزینه و زمان زیادتری نیاز است. به علاوه تبلیغ دهنده به امید آمار مناسب یک سایت هزینه بالایی را نیز برای نمایش تبلیغ می پردازد. متاسفانه درصد قابل توجهی از مرورگرها از تبلیغ فلش پشتیبانی نمی کنند (بین 30 تا 40 درصد). و این به معنای سوختن حدود 35 درصد سرمایه در اولین گام است.

...............................................

تبلیغ دهنده در برخورد با مشکل فوق 3 راهکار در پیش رو دارد:

..............................................................................................................

  1. بی خیال شود : در مواردی تبلیغ دهنده آنچنان به قابلیت های بنر فلش نیازمند است، که چاره ای جز قبول این زیان ندارد.
  2. استفاده از gif : تبلیغ دهنده بایستی از بسیاری از قابلیت های فلش چشم پوشی کرده،  و از تبلیغ gif آنهم در شکل ساده (برای پایین آوردن حجم فایل) آن استفاده کند.
  3. ابزار فلش پلاس : فلش پلاس ابزاریست که با استفاده از روش هایی، ضمن حفظ بنر فلش به عنوان بنر اصلی، تنها برای کاربرانی که فلش را نمیتوانند ببینند، بنر دیگری (بنر غیر فلش) را نمایش میدهد

360 ?±U†?¯
فروشگاه محصولات
فروشگاه کارت شارژ