بهترین محل مناسب نمایش تبلیغات در سایت - ایران مرجع پارسی بلاگ

*توجه *توجه برای دانلود فایل مورد نظر خود پس از کلیک بر روی لینک *...برای دانلود اینجا کلیک کنید...*؛لطفا 15 ثانیه صبر کنید و بعد بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید،سپس لینک دانلود رایگان ظاهر خواهد شد* ایران مرجع پارسی بلاگ
94/5/4
6:35 عصر

بهترین محل مناسب نمایش تبلیغات در سایت

توسط ایران مرجع مرجعی کامل از علوم مختلف ایران مرکز دانلود رایگان کتاب

محل مناسب نمایش تبلیغات در سایت

یکی از سوالاتی که همواره صاحبان وب سایت ها دارند در رابطه با محل مناسب نمایش تبلیغات ، نحوه جلب توجه بازدیدکنندگان به تبلیغات موجود در سایت و در نتبجه کلیک بیشتر و کسب درآمد بیشتر آنهاست. موضوعی که بطور قطعی درخواست آگهی دهندگان نیز می باشد ، چون جلب توجه مشتری به بنر تبلیغاتی ارتباط مستقیمی با فروش و برندینگ دارد.

..............................................................................

از موثرترین عوامل جلب توجه بازدیدکنندگان و افزایش کلیک ، انتخاب محل مناسب نمایش تبلیغات در سایت می باشد. هنگامیکه بنر های تبلیغاتی در مکان نامناسبی از وب سایت قرار بگیرند، تعداد کلیک های بر روی آن به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

..............................................................................

وقتی که میخواهید بیشترین بازدید کننده را با بیشترین تعداد کلیک بر روی تبلیغات خود داشته باشید، باید مطمئن شوید که بنر ها در نیمه فوقانی وب سایت نمایش داده شوند. این بدین معناست که تبلیغات شما بهتر است در بخش بالایی صفحه وب سایت نمایش داده شود تا هر فردی که آن را باز میکند بلافاصله با آن مواجه گردد. اگر نیاز باشد که کاربر برای مشاهده تبلیغات به پایین صفحه برود، تعداد کلیک ها کاهش چشمگیری خواهد داشت و در نتیجه کلیک های کمتری را دریافت می کنید.

.............................................................................

تحقیقات نشان می دهد که بازدیدکنندگان یک صفحه در 7 ثانیه اول با نگاه به صفحه محتوا را بررسی می کنند. اگر تبلیغ شما در این 7 ثانیه به چشم بازدیدکننده برسد احتمال کلیک بر روی آن بیشتر می شود. می توان گفت برای کسب درآمد واقعی شما تنها 7 ثانیه وقت ارتباط با بازدیدکننده خود را دارید. پس بنرها را در مکان های مناسبی از سایت خود قرار دهید. مطمئن باشید که هیچ کس بهتر از خود شما نسبت به محل مناسب نمایش تبلیغات در سایتتان آگاه نیست.

موضوع دوم اینکه ترجیحا از بنرهای در سایز بزرگتر استفاده نمایید. برای مثال قرار دادن بنر 90*728 در هدر سایت یک انتخاب عالی می باشد.

.............................................................................

بنابراین همواره 2 مورد محل مناسب نمایش تبلیغات و سایز مناسب تبلیغات را مد نظر داشته باشید


360 ?±U†?¯
فروشگاه محصولات
فروشگاه کارت شارژ